Post by geparnecalcons on Feb 9, 2022 23:56:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Revenge: Demon Slayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Revenge: Demon Slayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Revenge: Demon Slayer 2022 version ▞▞▞
Vi er sammen
Dette spil er fantastisk. Der er dog et par fejl. For eksempel er skader på chefer reduceret meget. Jeg har et af de stærkeste våben i spillet, og det gav kun 500 skader. Også sindssyg tilstand er brudt. 4/5.
Meget god meget 👍🙂
Fixed It, 1. Videoannoncer er ikke tilgængelige for altid. 2. Har ikke oprettet eller logget konto. 3. niveau er så hårdt så mange bølge. 4. Svar mig Hurtigt så hurtigt som muligt
Buggy, har potentiale. Fiskeamulet sammen med andre vanskelige fejl ødelægger spillet desværre. Jeg kunne godt lide det indtil 6. niveau.
Fri Ild
Stickman Revenge Файтинг Ninja Экшен kitz
Jeg kan ikke lide dette spil bat 1 stjerne
Spillet var meget godt...jeg kunne godt lide det:)♡
Dejligt spil glat gameplay, og ninjaen er cool
mit spil styrtede ned, jeg kan ikke logge ind med facebook, og jeg kan ikke se min anden "helt" længere, fix det venligst!
Dette spil er meget fyldt 👍👍👍👍👍👍👍
Kan ikke logge ind med facebook, det virker ikke. Skifter til 4 stjerner, hvis fb login er rettet. Har også brug for flere niveauer. Ellers ret godt spil.
Jeg ❤️ Stickman Revenge
Der er en overflod af annoncer, som når du dør i en runde, og vanvittigt overmandede monstre, der dræner dit helbred i løbet af få sekunder i de tidlige runder. Runeudtrækningen og -indsættelsen er bevidst rigget til at få dig til at se annoncer for ikke at miste dem. Du får ikke engang de ædelstene du får fra kampen, de går i stedet til diamantpuljen, hvilket kræver en annonce for at gøre krav på dem. Annoncebefængt vildt, og jeg vil ikke anbefale det.
Bare finsk alle..når den nye opdatering
JEG SPILLEDE. DET HER. TIL. ET MINUT. OG. JEG ER. NU. AFHANDIG. SPIL. DET HER. NU
Wow så cool det være cool, hvis du giver mig op varer 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😒👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😊 😊😊😊😊☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️ ☺️☺️☺️👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👌👌👌👌👌👌👌👌👌 👌👍👍👍👍👍👍👍👏👍👏👍👏👏👍👏👍👏👍👏👍👏👍👏👏👍👏👍👏👍👏👍👏👍👏👍👏👍👏
မဆိုးပါဘူး Fejlတက်တာကလဲွလို့ဆော့ကေ်ါး
Stickman Revenge: Demon Slayer የእንቅስቃሴ sjjm
Stickman Revenge: Demon Slayer የእንቅስቃሴ sjjm
Hvorfor står der, at det er den 4.?
første gang jeg spiller det. så når jeg låser den med en knytnæve op. den siger ikke navnet, og så køber jeg en gul knytnæve til ham, så halter den og laver mit spil tilbage, når jeg kommer igen, var det væk, og den med knytnæve har han kun 2 sorte ben, så jeg vil ikke have det, fordi jeg sælger alle mine ting bare for det, så var jeg nu helt væk😭😭😭
Jeg kan ikke åbne kisten i butikken på grund af annoncerne, og jotaro første færdighed virker ikke hårdt, og jo sværere skal du rette det, glem ikke kisteannoncerne
Dette spil var så godt, at jeg kan lide dette spil, men det er bare ikke, det er så svært at læse noget af niveauet
Dette er det bedste stick man-spil i verden, men jeg har et problem, jeg kunne finske en scene, men sidder fast og kan ikke gå til den næste. Pls fix dette😌
Til at begynde med er det så tilfredsstillende at spille, så KOM FEJLEN PÅ STAP 3
스틱맨 리벤지: 격투 게임 액션 wiy
Det er. Fantastiske. Jeg har stået over for sylas, Kong, onimasuku, Gasher, nuraphy, kunosaki, jorogumo, omegakong. Men der er to tilbageværende chefer, jeg ikke har set, og hvad med l. Venligst, der er ingen landemærker på spillet, som det blev vist i videoen, i videoen udførte nagato en super skråstreg i videoen, og det er ikke i spillet
Dette spil er virkelig sjovt. Plis opdatere spillet, plis realesse alle mode og lav en anden karakter. Jeg er færdig med at spille historietilstand indtil slutningen, så lav endnu et kapitel.
Fortsætter med at gå ned lige efter tutorial, hvilket er irriterende, da jeg kunne lide det fra tutorial, kan ikke engang spille det 😕
Jeg kan lide dit spil 🎮😏😉
Dejligt spil, har brug for flere karakterer og niveauer, selvom de anbefalede chakra-niveauer er lidt forkerte, jeg tabte en gang, selv når mit chakra-niveau er 10x så meget, thp det er, når mit forsvar er lidt lavt.
Plz gør sværd færdigheder bedre
War Machines: Tank Army Game Akció eatu
Meget dårligt, at kampkampene er gode, men masser af tilføjelser og kontroller fryser og virker bare ikke
Dendam Stickman Permainan Fight Laga urv
وسط بازی میندازه بیرون
Fejl så meget
Spillet er godt, jeg kan godt lide konceptet, men når der er en opdatering, mister jeg ALT. Alle mine gemte data er slettet, og jeg er nødt til at starte igen fra selvstudiet, og jeg hader, når det sker. Jeg havde alt udstyr på højeste niveau, og nu er det VÆK. Men bortset fra det er det et fantastisk spil!
Lidt sjovt, jeg ville ønske, jeg bare kunne blive ved med at opgradere Mt stick man. Jeg vil ikke betale for andre pinde til et mobilspil
Jeg kan godt lide dette spil
Jeg forsøger at gøre krav på mine ting, men tilføjelserne gør det svært, og hver gang jeg prøver at få de gratis belønninger, står der ikke tilgængelig, venligst reparer dette.
Du er denne spiller, men vælg din vej med omhu med amatrusu giver dig to ruller den forbudte og ⚡
Meget godt spil. Jeg kan virkelig godt lide det. Jeg anbefaler at spille det.
Fantastisk koncept, fantastiske animationer generelt godt spil. Ingen indblanding af annoncer. Venter på PvP, overlevelse, udfordring.
Nogle gange går nogle af karaktererne ned, jeg kan ikke bruge dem primært den anden karakter du låser op, og nu den første karakter du spiller, da jeg ikke kan spille som ham længere
Dendam Stickman Permainan Fight Laga urv
Har brug for en opdatering allerede færdig 😉
Super spil i verden
Dette spil har været så sjovt! Jeg plejer ikke at skrive anmeldelser, men gameplayet var fint og lige til sagen. Det var ret nemt at få opgraderinger og udstyr i spillet, og der er ingen "pengefælder". De annoncer, du ser, bliver du belønnet for. Så generelt vil anbefale som et dejligt chill spil.
Dette spil er virkelig fantastisk, men der er nogle få nedbrud, f.eks. efter jeg har købt en 10 kiste, og jeg vil gå til helteudvælgelse for at tjekke de elementer, som jeg får, spillet ikke fungerede korrekt længere, hvilket gør spillet uspilleligt, så jeg er venter på den næste opdatering og forventer at rette nedbrudene
Hvorfor kan jeg ikke lege med Noragami efter at have brugt nogle penge på hende? Jeg udstyrede hende med det bedste udstyr, og nu kan jeg ikke engang vælge hende, som om hun ikke eksisterer. På siden med helteudvælgelse er hun halvt synlig. Pls ret fejlen
Fantastisk spil, men har brug for mere indhold